Nisa
Top rijschool!
Vandaag mijn rijbewijs gehaald en ik ben super blij! Bedankt voor alle fijne lessen, het geduld en de motivatie. Ik voelde me altijd op mijn gemak in de auto en heb enorm veel geleerd. Echt een top rijschool!
Vandaag mijn rijbewijs gehaald en ik ben super blij! Bedankt voor alle fijne lessen, het geduld en de motivatie. Ik voelde me altijd op mijn gemak in de auto en heb enorm veel geleerd. Echt een top rijschool!
Autorijschool You Go
Hendrik-Ido-Ambacht
KvK nummer:24449304